01 mars 2015

Helgen som gick...

Torsdag och fredag har jag mest varit nerbäddad och kurerat mig från förkylningen. Fredag natt gick i jobbets tecken som vakt på krogen. Lönlöst att försöka få in någon vakt istället för mig då det är både skid-vm i Falun och Vasaloppet i Mora. Alla vakter i Dalarna är nog upptagna. På tal om Vasaloppet så gick Tjejvasan igår och bästis Lena deltog, så självklart åkte jag dit i gott sällskap med Karin.

Gjorde ett litet kit att hänga runt halsen på Lena när hon gick i mål. Häst med texten Team Rosa och Tjejvasan 2015 och en bukett.

Och i mål kom hon min fina kämpe! Med bravur! Så duktig! Blev tom inspirerad att kämpa mig runt själv nån gång, och det mina damer och herrar är sjukt underligt.

Oh ska ni ta kort, vänta måste bara fixa till mössan lite! ;) Sötis! ♥

På lördagskvällen var det dax för ett krogpass igen. Tur vi är ett gäng bra kollegor och har så otroligt bra samarbete med polisen för jösses va folk kan va dumma.

Idag har jag och bästa grabbarna gått långpromenad på 1.5 h och dom kunde springa lösa och mysa för att snön har smält bort så mycket. Imorgon är det tandläkarbesök. Hua! Vi hörs! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Duktiga Lena! Jag vill också åka, nån gång i framtiden :P
Vad fina grabbarna är i sina täcken! Hoppas tandis gick bra :) Kram!