07 mars 2015

Hallå!

Det händer inte så mycket här på bloggen just nu. Är i Stockholm och jobbar och gör sista passet imorgon lördag natt. I måndags träffade jag Karin och Carro och vi var ut och käkade på kvällen och idkade girltalk. Mycket trevligt! Innan hann jag med akupunktur. Har jag berättat att jag börjat med akupunktur? Det är meningen att detta ska hjälpa mig att få igång binjurarna så att jag blir bättre eller allra helst bra i min hypotyreos. Levaxinet jag äter hjälper mig inte speciellt bra och då har jag förstått att det kan vara så att binjurarna inte fungerar som dom ska och det blir "stopp i maskineriet". Kroppen ocv framförallt förbränningen fungerar inte som den ska. Jag går ju bara upp i vikt hela tiden och är så otroligt trött på det. Vill tillbaka till min normalvikt igen! Så håll tummarna för att akupunktur funkar på mig!

Som jag skrev på min Instagram, så är över 30 rulltrappor avstängda i tunnelbanan och eftersom vi måste jobba där och avvisa och avlägsna folk samt ta oss upp till biljetthallar osv måste vi knata upp och ner i dessa långa rulltrappor. Jag med mina 20 kg övervikt samt utrustning på ca 10 kg får ju min beskärda del av träning. Bra men jobbigt! Ska fortsätta kämpa stenhårt för att gå ner i vikt nu för detta är inte roligt. Over and out från en rund men glad och rätt go ordningsvakt! ♡

1 kommentar:

Ida sa...

Perfekt med gratis träning på jobbet! :-D Spännande med akupunktur, hoppas det funkar! Vill ses snart. Kram <3