21 januari 2015

På måndag...

På måndag är det äntligen dags att börja träna styrketräning igen! Då börjar mitt nya liv. Japp har försökt med det mesta vad gäller mitt missnöje med min övervikt. Träning av alla olika slag och alla dieter du kan komma på. Innan jag fick hypotyreos så var jag normalviktig och nu 20 kg tyngre. Hatar det! Ska sluta tjata om det och klaga på att jag är missnöjd. Hård träning och rätt kost är det som gäller. Givetvis kommer det inte gå lätt och med sjukdomen i åtanke så vet jag att kroppen inte fungerar som den ska men jag tänker inte fortsätta att bara gå upp i vikt och fortsätta vara missnöjd. Jag menar det är ju bara att bita ihop och ändra massor av vanor, och ovanor för den delen. Jag är ju frisk för övrigt. Jag har två armar och två ben som fungerar. Jag har råd med bra mat och gymkort. Jag har inget mer att skylla på. Gå och träna arslet av dig Sofia!!!

Nä tar tillbaka det där med att träna arslet av mig. Vill ju träna dit ett as to die for! Men ni fattar! ;) Är sjukt peppad och längtar till måndag.

Wish me luck! Kram

Inga kommentarer: