26 januari 2015

Dagen D...

Japp mina kära läsare, idag är det dagen med stort D, måndag! Haha! Det är iaf dagen jag ska börja träna styrketräning igen. Den börjar inte riktigt som jag vill för jag vaknade med huvudvärk och mensvärk! Tack för den! Tror att det är pga att jag jobbat natt några nätter nu. På lördag kväll gick jag på 19.00 och jobbade till 09.00 på söndag morgon och då tog jag bussen hem från Stockholm till Dalarna och var hemma runt två. Då var det så fint väder och jag ville gå med hundarna medans solen sken. Efter långpromenad med strålande sol var jag inte direkt sovtrött. Var och handlade och kikade på tv och åt middag med Anders. Sen kikade vi på film så jag gick och lade mig cirka ett och ett halvt dygn senare... inte bra!

Träna ska jag ändå göra idag men det tar vi till kvällen så kanske jag mår lite bättre då. Har precis käkat lunch med Hjärtat. Kokt potatis, stekt falukorv och stuvad grönkål. Har ni ätit stuvad grönkål? Så jäkla gott!!!

Nu ska vi vila lite och sen ska jag och hundarna på promenad innan det är dags för gymmet. Hörs senare! Kram

Inga kommentarer: