17 december 2014

Lite uppdatering...

För er som undrar har det varit en turbulent och intensiv tid den senaste tiden. Sen i onsdags, när Anders fick åka in med ambulans till akuten så har vi gått igenom besked om en tumör i magen på Anders vilken orsakade blödningen och resulterade i att Anders tappade ca 1,5 liter blod, till att vi fick veta att tumören inte var cancer och går att operera bort, så har det varit några otroligt jobbiga dygn. Mitt upp i har jag försökt fått tiden mellan sjukhusbesöken att räcka till för flytten. Min älskade bästa vän Lena körde på torsdagskvällen upp från Skara för att komma till undsättning. Hon och jag har kört flera lastbilslass och bubbat och burit möbler och grejer från gamla huset till nya huset. Vi har dessutom städat gamla huset. Om vi tar den korta historien kring detta äventyr så hade vi burit klart det mesta och tömt huset på lördagen. På söndagen blev huset flyttstädat och igår måndag så skrev vi klart pappren på banken och lämnade över nycklarna till köparna. Anders har fått komma hem i väntan på operation i Uppsala. Sålde av en del möbler bla köksbordet och stolarna samt kökssoffan. Soffan i vardagsrummet och bordet där sålde jag till husköparna.

Lena min älskade vän! Hade aldrig klarat detta utan dig! ♥

Vi slog också sönder en hel del möbler... Nu är vi äntligen i vårat nya hem och det känns så otroligt bra! Det blir fler uppdateringar när vi kommit iordning. Kramar

Inga kommentarer: