02 september 2014

Pyssel och middag...

Idag har jag pysslat lite här hemma och tagit det lugnt. Ska packa ikväll för jag åker på jobb i Stockholm imorgon. Vi är spekulanter på ett hus som det är visning på om ca två veckor, men idag kunde jag inte vänta utan åkte och kikade på omgivningarna kring huset och hur läget kändes. Så drygt att vara riktigt sugen på ett hus. Antagligen blir det ju budgivning och så har man till slut inte råd med det. Fan va jobbigt att gå och vänta och ha tusen idéer om hur jag vill inreda och göra om och inte våga hoppas på att det blir vårat. Frustrerande! Fast pirrigt samtidigt. Är ju ganska mycket jobb med det men jag har aldrig förr varit så taggad och inspirerad över något som nu. Så håll gärna tummarna! ;)

Efter snoka-runt-turen runt huset så drog vi till skogen jag och hundarna. 19 grader varmt och sol idag. Så mysigt! Nu på kvällen var vi bjudna till min svärmor på middag och vi fick god lax. Handlade på vägen hem och nu måste jag packa uniformen. Hörs sen sötisar!

1 kommentar:

Hannis sa...

Åh,vad spännande! Lillasyster håller tummarna. Och en tå för säkerhets skull! Haha. :p ;) Fint ställe ni var på här under, dit blev jag sugen på att åka någon gång. :) Glöm inte att heja fram Roffe imorgons semifinal! VM-final på söndag! :D Men dit går ju bara fyra. Fast klart han ska med. :) Hoppas allt är bra med er. Kram kram