18 maj 2014

Ture är bättre!!!

Fortsätt att hålla tummarna nu, men Ture är bättre! Åh jag är så lättad och glad att det går åt rätt håll. Han är i tryggt förvar hemma med husse i lugn och ro och myser med Macro och ett varsitt jätteben som husse har gett dem, medans jag måste jobba. Får bilder och uppdateringar av husse hela tiden. Åh vad glad jag är! På måndag ska vi prata med Birgitta på Min Veterinär igen och jag verkar kunna ge glädjande besked. Lycka! ♥

Vill ju vara hemma med mina tre älsklingar nu istället för i Stockholm men måste ju jobba såklart! Idag börjar jag kl 17.00 och jobbar till 04.00 i bilpatrull. Hoppas att ni har lika fint väder som huvudstaden har! Kramar

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men fy vad otäckt med lille Ture! :( Skönt att han verkar bättre. Ska skicka goda stärkande tankar åt honom. :) <3 Fin bild på dig!

Lena sa...

Håller tummarna Ture!!! :)))