23 mars 2014

Veckan dom gått...

Här hemma har vi en lugn skön ledig söndag. Blev så sugen på varm choklad med vispgrädde så jag blandade kravkacao med grädde och lite sötningsmedel till en fluffig chokladsmet, värmde Gammeldags kravgrädde på spisen och vispade grädde. Mums! Vet inte om jag bara ska slappa idag...har jag samvete för det? !

Fixade till naglarna i fredags. Det fick bli regnbågsleopard!

Igår var jag till mormor och morfar i Dala-Floda och hälsade på. Morfar stackarn är lite dålig och ska opereras på onsdag. Hoppas att allt går bra!

Nu är det hopp om våren igen! Snön är borta och solen skiner trots lite småstorm. Det är bra att det blåser så det torkar upp snabbt. I torsdags var vi ut och firade en kille som fyllde år. Jag beställde Black Angusbiff med grönsaker och vitlökssky. Funkade utmärkt att beställa mat utan socker, mjöl och stärkelse.

Jobbveckan har gått utmärkt på både Fyra Tassar och vaktjobbet. Superbra försäljning på butiken och vi bara ökar och ökar. Så otroligt fin feedback av alla, gamla som nya kunder! Puss på er sötisar! ♡

Inga kommentarer: