24 november 2013

Sneakpeak...

Hej kära läsare! Jag är helt frånvarande från bloggen och kände att jag måste ge er något. Jag startar nämligen upp en hund och kattbutik med min kära vän Lotta. Vi snickrar och målar och planerar dagarna i ända. Det är mycket som ska göras och allt ska klaffa till den 6 december då vi slår upp portarna till butiken och hälsar alla välkomna! Ska bli så himla skoj! Detalj från butiken på bilden. En liten sneakpeak. Kikar in med fler framöver. Dåså vet ni varför jag inte hinner blogga. Gillar att ni är trogna och kikar in ändå. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Lena sa...

Men så spännande!!!! :))))
Lycka till!!♥

Kram från Lena

Ida sa...

Iiiih, vad spännande! Är det någon kedja, eller nåt helt eget? Vi kan säkert hjälpa till med webbsida i framtiden om det blir aktuellt, kan bli dyrt att anlita någon. All lycka till! Jag kommer o shoppar åt Eddie o Lizzy när jag kommer hem! Ska ni ta in Carnia Lynx? Den maten som funkat bäst på dem hittills :) Blir det en cafédel också? Djurvänlig så klart! Tycker det är så mysigt :) Kör på hårt nu innan öppningen, och ett jättestort lycka till när ni väl slår upp portarna! Blir det i Borlänge btw? Ser fint ut med rosa :)
Kram!