18 augusti 2013

Nog med dekadens...

Denna söndag har jag inte gjort något vettigt alls. Trött efter festivaljobb och omotiverad, vilket säkerligen beror på tröttheten. Tjoffat i mig godis och pizza och bara legat i soffan med hundar och Hjärtat.

Efter tre veckor i husbilen och jobb lite här i var, varvat med semester så har träningen blivit lidande. Det märks väldigt väl på em gång. Trött på att ha hypotyreos!!! Jaja bara att ta nya tag och börja träna och äta bra igen för att försöka komma i form. Ska bli jobbigt och skönt men ibland måste jag "gå ner mig" för att få motivation att ta nya tag. Sån är jag tyvärr, en periodare.

Slut med sötsaker och lata dagar. Nog med dekadens! ;) Önska mig lycka till. ..igen! Puss på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: