26 augusti 2013

Lugn ledig måndag...

Åkte hem inatt från Stockholm med en kollega från Dalarna. Efter problem med att över huvud taget komma in i bilen, då larmdosan inte ville fungera, och efter att blivit stoppade av polisen i Enköping, så kom jag hem till Hjärtat mitt i natten. Jag låste upp och smög ner till sovrummet varpå Hjärtat trodde vi hade inbrott och var beredd att slåss. Jag borde kanske föranmält min hemkomst... Idag har jag haft en lugn skön ledig måndag. Vi har fixat lite småsaker på husbilen och pysslat lite här hemma. Nästa helg ska vi ut på roadtrip igen och bo i vår stuga på hjul. Skulle behöva en liten smidig hundgrind att ha innanför dörren på husbilen när vi vill ha dörren öppen och Macro på plats ändå. Får leta vidare. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: