23 januari 2013

what's up?!

Hej sötisar! Haft ledig onsdag idag och hunnit med massor. Me lajki! Bilden är från förra helgen när jag och goa brudar gjorde en spontanutgång och hade skitkul. Tjattrade drack vin och skrattade (väldigt mycket) precis som det ska vara! ;) Veckorna flyter på med jobb och träning.

Lunchade på stan med Hjärtat idag sen vidare förbi min tatuerare och satte riktlinjerna för nästa tatuering (jag vet mamma att du inte gillar tatueringar men det gör jag) som hon ska rita till mig. På vägen därifrån passade jag på att sola. Så skönt med lite värme i all denna kyla. Sen dags för lite simning på Maserhallen. Det blev 40 längder som vanligt och avslutade med skönt bubbel och bastu.

Träffade Carro på Kupolen och vi käkade och shoppade. Lite kläder, smycken och diverse tjejgrejer! ;)

Nu på kvällen har jag varit på möte på Liljan angående nyöppningen efter ombyggnationen. Det kommer bli grymt bra! Så nyfiken! När jag kom hem var klockan ungefär nio och termometern stod på -14 grader men jag var så pw sugen så jag klädde på mig massor och gick 5km. Och jo...man kan svettas i -14!!! ;) Puss på er sötisar!
Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

IDASWARDROBE.com sa...

Vackra syster! En liknande halsring har jag också, och den är en favorit, har dock blivit lite sliten av allt användande hihi :)