16 januari 2013

Äckligt...

Hej på er sötisar! Igår efter jobbet åkte jag till Maserhallen för att simma. Parkerar går in och ska precis gå in på relaxen, då jag upptäcker att dom bytt dag på relaxen och det bara är för herrar denna dag. Blev så irriterad så jag åkte hem. Jo för att relaxen är belöningen efter jag simmat klart. Gillar inte dom vanliga omklädningsrummen. Idag gjorde jag ett nytt försök i relaxen. Det gick mycket bättre, trots att det var typ helt fullt och alla skåp var upptagna. Hade tur att få ett då en gick när jag kom. Tjejdag på relaxen betyder nakna kroppar! Kan ju låta härligt om man är kille och dom snygga tjejerna visar upp sig, men nä så trevligt är det inte. Det är mer så att man får en stor fet naken rumpa upptryckt i ansiktet när man satt sig till rätta i bubbelpoolen, eller ofrivilligt får se hela härligheten i bastun när nån nakentokig sitter och bressar på bänken. Vad är det som gör att folk tror att det är ok att fläka ut sig och visa allt bara för att herrarna inte är välkomna just denna dag?! Nu till det äckliga! Jo för det var nåt som var äckligare än detta. Jag simmade i Aqua Nova (äventyrsbadet) för att alla banor utom en var bokade i motionssimmet och totalt överfull. Där fick jag vara ganska ensam. Några kom och gick upp under min simträning. Simmade på en halvtimme och strax innan jag skulle gå upp upptäckte jag flera mörka halvlånga föremål nästan nere vid botten. Jag grips av äckelpanik och går genast upp. Går bort till två badvakter som står vid bubbelpoolen och berättar att jag tror att jag just sett bajs i poolen! -Åh nej där också?! får jag till svar. Jo...det var nog så illa, för dom höll just på att sanera bubbelpoolen av samma anledning. Äckligt!
Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy så äckligt...tänk så sjuk man kan bli av att simma i det vattnet...

IDASWARDROBE.com sa...

Nej du, nu vill jag läsa om något trevligare här på bloggen!