17 november 2011

Minus, but why?


Nu har kylan kommit och den är inte det minsta välkommen. Jag hatar att frysa och att skrapa rutorna på en kall bil. Har nämligen inte riktigt accepterat att vintern står bakom hörnet, så vi har inte ställt undan Pontiacen för vintern, och den är inte utrustad med motor/kupévärmare eller för den delen med vinterdäck. Hjärtat håller på och fixar med vinterbilen lite så i helgen gör vi vinter med Pontiacen. Hade inte ens en isskrapa i den utan fick skrapa med en tom Gainomax.

Idag har jag jobbat, handlat mat på vägen hem, lagat mat och gått med hundarna. Mina lår var som isbitar när jag kom hem från promenaden. Bara att ta fram långisarna. Hundarna var så fina i varsin kofta och reflexselar. Macro tyckte det var otroligt busigt att ha alla ateraljer på sig och bet i allt omkring sig och på Tippans grejer innan vi kom iväg. Tror jag sa nej och fy 50 gånger i hallen, haha!

Nu blir det mys i soffan med hundar och man. Kram

3 kommentarer:

Ida sa...

Så snygg! vad är du nu ute på för roligt? :)

Ida sa...

Åh, nu fanns det visst text också! Gissar att det inte var hundprommisen du gick så finklädd på dock ;)
Även om det är kallt sägs det ju att det blir en varm o snöfattig vinter, så vi kanske inte behöver lida så mycket ;)
Kramis

jooss sa...

Snyygg!!!!