14 maj 2011

Sur som satan...

Mina kära läsare, jag har bloggat massor från min mobil, eftersom vi är utan internet efter åskan här, och det brukar ALLTID funka, men såg nu att inget har blivit publicerat!!! Dessutom har jag inte fått någon indikation på mobilen att inläggen inte gått fram, det brukar jag få, så man kan göra ett nytt försök. Dumt!!!

Hur som helst har jag fyllt på min comviq-sticka så nu kan jag blogga igen, tills vårat internet är fixat. Åh jag som bloggat om möten och nya neccecärer och min roadtrip till Floda och mormor, buhu! Borta!

Bloggar imorgon! Kramen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
va trist,men jag har sett och läst dom inläggen du skriver om,men nu är dom borta :0(
Hoppas det löser sig..
Kram Annsi

Johanna sa...

Jag har oxå läst inläggen du skriver om, men dom finns inte nu :S

m i l l a h . s e sa...

Sååå trist!
Blogger hade en krasch igår, så det är många som blivit av med inlägg.

kram på dig!

Lena sa...

Asså shiiiit