10 januari 2011

Jobbig dag,,,

Oj vilken tung dag det har varit idag. Min kropp är van att få både socker, kolhydrater och koffein, men idag inget av det! Håller nog på att genomgå en avgiftning, men dom första dagarna är väl värst hoppas jag. Har varit seg och haft huvudvärk och tänkt på snabbmat. Hamburgare med pommes och dipp, och cola för bövelen, kall cola med mycket kolsyra! Hur sjukt är inte det?!

Trots det åkte jag och simmade efter jobbet. Bra va?! Tänkte bubbla en stund efteråt, och satt både länge och väl i den varma bubbelpoolen, men inga bubblor. Till slut fick jag nog och gick för att basta en stund istället. Bastun var full av mammor och deras barn. Jag undrar lite över hur länge söner får följa med sin mamma och byta om på damernas? Kan ju kännas lite knäppt att vara naken med pojkar liksom!

Hoppas att jag mår bättre imorgon, annars blir jag fan lack! Inge kul att försöka bli smal, inte just idag iaf. Fråga mig om en månad...

Kram på er sötisar!


5 kommentarer:

Hanna sa...

Kämpa på!

Lena sa...

Duktig flicka! Dom första dagarna är ju värst, när socker abstinensen blir för stor hos mig så brukar det infinna sig en djup önskan om att få döda alla "idioter" som är i min väg, alla "idioter" som gör och tänker fel och inte nog med det, ja, dom är minsan FULA också... Som tur är så går det ju över och man känner sig piggare och liiite godare (ja, om man inte har en käft som värker förstås ;-) och alla fula idioter visar sig vara härliga, roliga (fast inte lika härliga och roliga som oss så klart) och coola människor.

Hejja Sofia, snart är vi nöjda! Puss

Ida sa...

Minns när jag tvärslutade med allt socker, höll ju på att dö kändes det som! Men var första dagen som var värst, sen blev det bättre ganska fort :)

Vet att du fixar detta! Kramis!

Anonym sa...

Mammaor!
Jag tyckwer man ska få följa med till damenas till man blir ca 35.. :-)

imbra sa...

haha, 35... Jag tror det är till 7 år som gäller om jag inte läst fel. Lycka till stumpis!