30 november 2010

Shopping...

 Idag så tyckte min goa nageltjej, Monica på Nail Technologi, att jag skulle vara lite extra fin på naglarna, så jag fick blommor i svart, vitt och silver på båda ringfingrarna. Monica ville först göra röda juliga blommor, men jag använder mest svarta, vita och rosa kläder, så inga juliga naglar, men fina!
 Hann med en liten shopping innan nagelsalongen. Trosor i Hanky panky modell, svarta och råååsa såklart!
Gillar Ginas nya papperspåsar. Lite lyxigare! =)
Köpte dessa sköna byxor. Har ju mest leggings numera, så dessa passade utmärkt för att bryta den trenden ibland. Kom på att jeans, som jag alltid använde förut, var det längesedan jag använde.
Den här toppen, fast svart fick också följa med hem. Hittade även en lång svart blus i halvblankt material på rea, som fick följa med hem. Svart som natten, sån e jag!

Kram på er sötisar!


3 kommentarer:

Ida sa...

Fiiina naglar! Vackert med lite skimmer också! Jag har ett par liknande byxor från H&M, favvoparet just nu :)

Nutti sa...

Haha, ja Ida det var skarpsynt av dig att se skimmret. Jo lite extra skimmer till jul, ska det vara!

Kramis

Till Hund sa...

Tävling hos Till Hund just nu:
Vinn en Goodiebag till hunden!

Länk till tävlingen:

http://tillhund.blogg.se/2010/december/tavling-goodiebag-for-din-hund.html

*Välkomna!*