15 september 2010

ledig idag...


Min lunch.
 Idag är jag ledig och började med en skön, lång sovmorgon i gott sällskap av Tippan som också gillar att dra sig en stund extra.

Gick upp och drack en morgondrink och sen ringde min mormor och vi pratade ganska länge, sen messade jag med mamsing och efter det var det dags att skynda iväg till nagelsalongen.

Hade en riktigt trevlig stund på Nail Technology med både personal och kunder. Alltid trevligt att vara där och bli ompysslad en stund.

Köpte blommor och en present till Lottavännen, som fyller år idag, och var in med det till jobbet.

Nu har jag ätit en sen lunch, bestående av skinka, avocado, fetaost, oliver och keso. Så gott men orkade inte allt faktiskt.

Nä nu är det hög tid att sätta fart här om jag ska hinna rida, simma och köra powerwalk. Ska bli härligt att komma ut i höstsolen. Bloggar mer snart! Kramen

2 kommentarer:

Johanna sa...

åh vad smarrigt det såg ut!! du kan ju skriva din matlista till mig med ;)

Hannis sa...

Avocado är ju så mumsigt! Och väldigt mättande. Två tummar upp mao. :)