15 september 2010

resten av min dag...

TC ute på ridbanan idag.

Jag och TC innan dressyrträningen

Jodå jag hann allt ridning, simning och promenad. Dock blev det ingen riktig powerwal för Tippan ska bara gå kortare promenader i koppel, eftersom hon har sträckt sig i bröstmuskeln vid vänster framben.

Simmade med Vincent men det blev ingen tid på relaxen eftersom vi var sena dit och det är tjejdag på relaxen på onsdagar. Nu har jag ätit kvällsmat och eftersom flera har frågat om vad jag äter och vill att jag ska lägga ut det här på bloggen så gör jag väl det. Jag åt tonfisk, paprika, avokado och fetaost till kvällsmat och försöker dricka mycket vatten varje dag. För er som har svårt att få i er tillräckligt med vatten, kan göra som mig. Jag dricker ur en 1-liters flaska med pip och slang. Då går det fort och lätt och man ser hur mycket man får i sig.

Imorgon rider Johanna TC och jag har fm till powerwalk och kvällen till simning. Där emellan ska jag jobba! Nu gott folk ska jag kolla på Idol auditions på TV4 play. Kram på er




1 kommentar:

Lena sa...

Wow, jag vill också ha en powerwal... Fniss...