13 september 2010

Första dagen på resten av mitt liv...

Kärlek!

Det här är kärlek för mig! Min man stöttar mig i allt och nu när jag vill gå ner i vikt så finns han där för mig (fast han tycker jag är bra precis som jag är, ) och hjälper till med allt, från storhandling igår för hela veckan, råd och tips på träningsformer, till förslag på matsedel som ska passa mig. Imorse när jag kom upp så hade han skrivit den här lappen till mig.

Älskar Dig min fina och tack för att du alltid finns vid min sida!

Nu blir det powerwalk en timme! Ikväll efter jobbet är det simning som står på schemat. Nu kör vi! Kram

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Ja han är söt din make :o)

Men själv skulle jag svälta ihjäl!!!
Kämpa på nu, du fixar det med din egna pt/kock!
Fast du vet att du är jättefin precis som du är! KRAMAR!

Lena sa...

HURRA nu köööör vi! Nu ska fettet smältas, när jag tränar och det gör som allra ondas så mantrar jag bara i huvudet, "Det är NU det tar, det är NU det tar, det är NU det tar..." Hahaha, sjukt men det fungerar, då orkar man kämpa ur sig det sista.

Lycka till nu min bästis, det här fixar du!
Kram&Puss&Nyp