20 augusti 2010

Ops!


När jag kom till jobbet idag var det ett gäng personer som stod runt en bil mitt på parkeringen. Det visade sig att bilen hade rullat ut från sin parkeringsruta och precis innan den rullade in i nästa bilrad så hade dom fångat upp den, och stod nu och höll i bilen. Jag och en kollega hämtade varsin grussäck inne på jobbet och puttade tillbaka den herrelösa bilen och lade säckarna bakom hjulen och skrev en lapp på rutan. När ni vill åka hem, kom först in på Djurmagazinet. Haha, tur i oturen och gissa om dom var både förvånade och tacksamma efteråt! Kram

1 kommentar:

Hanna sa...

Kanske inte, men jag vill ju inte så gärna vara som henne dock. :) Mest är det ett roligt citat. Även om de flesta bloggar drivs av tonåringar. :P

Snart kommer N.Y-fruarna istället. Det är nog mer min stil. :)