25 augusti 2010

Fullmåne...

Väntar på att jag ska bli trött och kunna gå och sova, men jag blir liksom inte sovtrött. Ibland undrar jag vad som gör en till kvälls- respektive morgonmänniska? Kommer jag alltid vara pigg på kvällen, trött på morgonen och ha svårt att sova vid fullmåne?
Är hittills nöjd med min nya dator, men jag bara måste hitta en snygg datorväska till skönheten. Någon som har tips på någon bra sida att handla från? Ni vet, jag älskar ju rosa och bling-bling, men även rock-chict med nitar och rosetter i läder mm.
Hmm...nu fick jag en idé! =) Kanske jag ska designa ett överdrag till dator, själv?! Men shit va skoj! Ha, nu har jag ett projekt!
Kanske ska försöka tvinga mig att sova nu, annars är jag dödens lammunge imorgon bitti när klockan ringer och jag ska till stallet, ut med Tippan osv. Kram på er

1 kommentar:

Hannis sa...

Samma lika för mig. Låg vaken hela natten igår. :( Delvis pga månen och dels pga hosta. :/

Kul med ny dator! :)