28 juli 2010

Vill igång...

Jag och TC på Rommehoppet.
Rommehoppet 2010.
Haha, min högerfot pekar nästan alltid ut. Tror det är för att jag är lite sned i höften eller svagare i det benet.

Nu har TC vilat helt från hoppningen i en månads tid, så nu ska vi igång med hoppningen igen. Han har blivit riden hela tiden han har gått på betet. Tänkte han skulle få ny gnista i hoppningen, eftersom han trilskades lite de sista två tävlingarna vi var iväg på. Måste planera in tävlingar så jag har några mål att rikta in mig på.

Imorgon ska jag jobba! =) Är fortfarande hostig, men jag ska ju inte springa maraton, så det går nog fint. Ska bli skoj att träffa kollegorna, dom som inte är på semester förstås.

Ser fram emot lördag, när lilla mamsen ska gifta sig med sin Roger! =) Kram på er sötisar

Inga kommentarer: