28 juli 2010

Uttråkad...


Men när ska jag bli frisk egentligen?! Trodde denna j**la hosta skulle gett sig nu, och jag skulle stå givakt på jobbet. Så fort jag anstränger mig lite börjar jag hosta, och så fort jag slutar hosta, börjar det om. Trött och lite anfådd blir jag också. Hoppas jag kan jobba imorgon!

Ligger i soffhörnet med min ständiga vapendragare Tippan. Hon som jag blir glad när husse/Hjärtat kommer med mat eller fika. Kan säga att vi prinsessor är riktigt bortskämda. Men jag som vanligtvis är en aktiv filur, tycker att detta är lite trist i längden.

Världens bästa medryttare Johanna har ridit TC idag. Tur jag har dig stumpan! Tur för TC också!

Nä, host host på er. Vi hörs senare!

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Skit att bli sjuk på sommaren.....krya på dig ordenligt nu!!