15 maj 2010

Dagens resultat...

Biden är från förra helgen för idag var min mästerfotograf Johanna inte med.

Idag har vi varit i Insjön och tävlat jag och Anna. Första klassen 1m, red vi båda dubbelnolla och blev placerade! =)

I andra kalssen 1.10 red jag nolla i grunden, kanontrevlig att rida, men hornen växte ut lite på mig till omhoppningen, och jag red för snävt på muren och det blev tvärstopp och jag ställde mig bredvid. Jaja hälften vågat hälften vunnet!

Anna red dubelnolla och placerade sig. Grattis till henne! En bra och härlig tävlingsdag för oss båda. Dessutom värmde solen i härliga 25 grader.

Nu har jag och Hjärtat gått en lång promenad med hundarna och ska fundera på mat. Kram på er sötisar!


2 kommentarer:

Anders. sa...

Nu börjar det hända grejor... Grattis Grattis från din man. Puss.

ErikaSH sa...

kul att det gick bra! kramis