15 februari 2010

Trött. . .


Vi landade på Arlanda vid halv tolv i natt och sen fick vi vänta länge på att få komma ut ur planet, sen tog det ganska lång tid innan vi fick våra väskor och kunde åka till parkeringen och hämta våran bil, så jag tror klockan blev ett innan vi var på väg hem. Jag körde och för att hålla mig vaken var jag tvungen att konstant äta godis, som jag redan på planet hade tröttnat på att äta. Väl hemma kom vi i säng vid fyra på morgonen. Sov några timmar innan det var dags att hämta Tippan, äta lunch och börja jobba. Nu har jag varit i stallet och tagit hand om Tc, och ska jag vara ärlig så orkar jag inte blogga om resan förrän imorgon. Visar er lite bilder då. Ha det bäst mina fina! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Låter jobbigt sis! Hoppas du får ordentligt med sömn denna natt och är pigg imorgon. Är ju väldigt nyfiken på resan :) Kramar!