19 februari 2010

fredag helt enkelt...


En helt vanlig fredag i min vardag ser ut som denna. Stallfix på förmiddagen med lunchning av alla hästar. Sen luncade jag och Vincent tillsammans på thaien. På jobbet har det varit mycket både kunder och varor, så agen gick fort. Nu efter jobbet hade jag tänkt simma men det blev lite pyssel här hemma istället, och om en en timme ska jag byta om och åka och jobba som vakt på stan. Går av inatt vid tre och kommer i säng tidigast halv fyra, och imorgon bär det av till Stockholm för jobb. Berättar mer om det snart.

Tippan fick värmeskor av mig idag, för hon får köldkramp i sina små ben om det är kallare än 8-10 grader och man går en längre promenad än fem minuter. Hur som helst så önskar jag att jag hade haft kameran i högsta hugg när hon sprang omkring här hemma iförd tossorna, haha vad söt hon var när hon tog jättekliv och slängde med benen åt alla håll. Vi får se om hon vill ha dom på sig ute.

Nu ska jag läsa bloggar och skicka mail. Kram på er fredagsmysare

Inga kommentarer: