18 februari 2010

Tjejiga grejer...


Har ni tänkt på vad mycket det kostar att vara tjej?! Som det här med smink tex, det är ju jättedyrt! Shoppade lite nödvändiga typiska tjejgrejer idag, inget märkvärdigt alls, det på bilden, strumpor och mjölk typ och det blev 700 spänn! Inte ok!

Gillar verkligen Got2be produkterna. Förutom att dom är bra så doftar dom helt underbart. Köpte en puderfoundation från Nivea, måste testa om dom gör bra make. Har ni provat? Mascara från Maybeline fick bli min oxå!

Nu ska jag nog chocka kroppen och gå och lägga mig. Kan ju försöka sova iaf, det vore skoj att vakna pigg när klockan ringer. Har aldrig hänt förut, haha men hoppet är det sista som överger människan. Stor kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Got2be älskar jag, doften är underbar! Och så har jag ett puder från nivea som jag tycker är riktigt bra, har köpte det flera gånger. Inte testat den där dock,s å du får väl ge oss ett litet omdömde sen :)
Hoppas du vaknade pigg o utvilad!
Kramar!