26 januari 2010

unna sig...


Imorse var jag på Nova Kliniken och skämde bort mig lite med färgning och vaxning. Hade en ny tjej idag som var supergullig och väldigt duktig. Funderar på att unna mig några ansiktsbehandlingar, men det kostar ju en del. Skulle vilja göra naglar också på salongen som ligger snett emot mitt jobb, kommer inte på vad salongen heter, men den tjejen ska tydligen vara duktig, och det är flera som har rekommenderat henne. Om jag var rik skulle jag lätt unna mig spa-helger lite då och då. Lena du skulle väl hänga med?!

Jag och Hjärtat har gjort en rolig sak idag, som jag tänkte blogga om nu men det blev så sent och jag behöver leta på lite bilder till inlägget, så jag bloggar om det imorgon istället. Sov gott då sötisar så hörs vi imorgon. Kramen

3 kommentarer:

Ida sa...

Men åh, jag som läste inlägget innan och var så nyfiken på vad du skulle berätta. Trodde jag skulle få se det här! Blir väl på jobbet imorgon natt istället.
Många kramar!

Johanna sa...

Ja, jag brukar svänga in på Djurmagazinet då och då. Har en Svart/vit Border Collie som brukar följa med in ibland :) Mvh Johanna

Lena sa...

Dit du går där är jag, alltid! (förutom när jag gästspelar i Skara då...)

Mysigt med lite lyx, det är du värd min hårt arbetande kvinna. Nu är jag nyfiken på vad du och A har hittat på? Tell me tell me...

Love!