16 januari 2010

nu är det så där igen...

Ibland i perioder i mitt liv hamnar jag i intet. Jag ska förklara för er. Jag går och väntar på inget, och får inget gjort, varken hemma eller med något annat. Det enda jag vill är att kura ihop mig i soffan och glo på TV, fast jag egentligen vill göra massor med saker, men inte tar mig för det.

Jag brukar vara en person som har många järn i elden och gillar att hitta på saker hela tiden, och gärna impulsivt, med kort varsel. Jag gillar att vara med när det händer och vill sysselsätta mig, men nu är det som att jag inte kan få något gjort.

Hoppas det släpper snart annars hoppas jag att någon drar med mig på något snart så jag kommer igång. Usch inte bra! Hoppas ni har en skön lördagkväll! Kram

2 kommentarer:

Lena sa...

Tyvärr så är det sånna vi är, vi konstnärs själar. Allt som oftast så vet man precis vad man ska göra, när man ska göra det och hur man ska göra det men ibland så är det som om luften och kreationen går ur en och man måste få ro att invänta nästa våg. Låter lite djup och usch, det vill vi ju inte behöva vara men jag tror att det är så det är. ELLER så är det för att inte jag är hemma med dig, ja, så tror jag att det är egentligen!

Själv så har jag inga problem med att fördriva tiden, skulle precis åka till Sofia P och kolla på Robinson och äta gurkstavar, MEN, nu sitter jag och inväntar en kolik som ska komma istället, jahapp, så var det med den lördagskvällen farväl, farväl...

Miss you beautiful! Puss

Lena sa...

Meeen uppa ra´