23 januari 2010

full fart...

Den här dagen har verkligen gått fort redan från start. Började med att råka snooza på väckarklockan fast jag tänkt gå upp direkt när den ringde. Det var inget annat som gällde än att hoppa i jobbkläderna och dra iväg till jobbet snabbt. Vi öppnade butiken klockan tio och stängde klockan två, och har haft full rusch hela tiden.

Kom hem till Hjärtat som stod med maten färdig, så hela familjen käkade och nu hamnade jag i soffan med datorn på magen. Känner att det var mindre bra, för jag blev dödstrött och skulle inte ha något emot att sova en stund, men det är min tur att ta in alla hästarna idag, så jag måste masa mig iväg till stallet.

När jag kommer hem ska jag och Hjärtat ta doggsen på powerwalk och inatt är det vaktjobb som gäller. Men vet ni jag hinner nog ta en powernap efter våran powerwalk, haha! Hör sen då gott folk! Kramen

Inga kommentarer: