21 december 2009

inte riktigt med...


Scorett har ju öppnat på Kupolen och jag har inte hunnit med att spana in butiken än. Shame on me! Måndag jobbar jag från 12-23. Direkt efter jobbet på DM så ska jag jobba vakt till 23. Med tanke på att dessa dagar är dom största försäljningsdagarna på DM så kommer jag att vara mör. Förkylningen gör inte det hela lättare. Tisdag morgon ska jag upp vid sex på morgonen, inte bra planerat av mig, och utfodra hästarna sen är det jobb på DM som gäller.

Nog med gnäll nu, jag älskar ju att jobba! Självvalt liksom! Godnatt gott folk, vi hörs mer imorgon. Kramis

3 kommentarer:

Anonym sa...

LÄCKRA DOJOR... ME LIKE...

Ida sa...

Vad kul att ni fått dit scorett! Älskar deras skor, så sjukt mycket snygga heel... :)

Lena sa...

Man får gnälla när man känner att man behöver det! Snart är du ledig några dagar och kan vila upp dig ordentligt, det blir bra! Hörs på telefon, Kramen