18 december 2009

Hua, minus 17 grader...

Men orka! Det är för kallt och dessutom börjar jag bli förkyld, jiippii! Som att jag har tid att bli sjuk nu! Har ju massor att göra innan jul ju.

Igår efter jobbet var jag hos Lotta och började sätta ihop hennes nya garderob. Hon har renoverat och gjort fint överallt och nu skulle en stor garderob upp i sovrummet så hon kunde börja röja undan och få in allt i garderoben, men en sektion var trasig så vi kunde inte göra klart.

I onsdags förmiddag var jag och skämde bort mig en stund på Nova kliniken. Skulle vilja åka iväg på ett hälsohem ett par veckor och ta flera spa behandlingar och äta nyttig vällagad kost. Fatta vad lyxigt!

Nä nu ska jag klä på mig 48 lager kläder och rulla ut till bilen och åka till stallet. Vi hörs sen då sötisar! Kram

Inga kommentarer: