17 november 2009

Motivation. . .


Motivation är ju något som kommer och går i mitt liv. Ja i de flestas säkert. Motivation till olika saker så som träning tex. Jag tycker det är skoj att träna men det enda som jag riktigt hållt fast vid länge och inter slutat eller tröttnat på är ridningen. Styrketräning, powerwalk, gym är något som jag lätt tröttnar på. Är det någon som har ett bra tips på rolig träning så här i höstmörkret? Fettförbrännande sådan för nu måste jag ner i vikt! Hjälp mig Sötisar! Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

trodde ridning var bra träning!
Sofia! Maten är a & o... du får helt ekelt be din man att säga till dig om maten!
Ät var tredje timme, men rätt!
dra ner på kolhydrater och ät mer protein!
Det finns så mycket god mat man kan äta!

bara_linda sa...

Visst kan jag hålla med förra skribenten. Men älskar man mat så är det svårt... Jag ballar alltid ur på helgerna men försöker hålla mig till "bra" mat på vardagarna.
Äsch! Kom ner på Friskis och Svettis och träna med mig! Studsa runt och skratta åt sig själv o alla andra :)

- sa...

Det här med maten blir ju jättesvårt när man har ett socialt liv som dig, mycket restaurangbesök, tjejkvällar och fika på stan. Sånt har inte jag och då blir det faktiskt lättare.
Men det är ju äbdå inte helt lätt.

Du får bestämma om du verkligen vill fokusera på det här med mat/vikt/träning eller om du vill koncentrera dig på roligare saker.

Vill du det andra alternativet så är det ju bara att inse att du är så fantastiskt fin som du är så skit samma om det finns ett extra kilo här eller där!

Ida sa...

Jag tycker alla typer av boxningspass är grymt skoj! Men man ska ju vara två som går tillsammans, roligare då och så kan man peppa varandra. Jag skulle bo närmare dig så skulle vi boxas lite! Man blir sjukt slut :D
Kramar

Nutti sa...

Tack sötisar för era stöttande kommentarer! Kram på er