22 november 2009

Lyxhelg!

Gino till efterätt.

Vilken härlig lyxhelg jag och Hjärtat har haft! Vi var ju ut och åt i lördags och myste med god mat och efterätt, men inte nog med det. Idag tog vi en skön mysmorgon i sängen och gick inte upp förrän vid elvatiden. Hjärtat åkte och tränade hund och jag åkte till stallet. Blev kvar i fyra timmar för att hinna klippa TC, rida och fixa klart allt. När jag kom hem var jag riktigt hungrig och vi bestämde oss för att åka och äta en pizza innan vi skulle handla. Vi hamnade på La Cantina och efter att ha spanat in menyn så blev det både förrätt, varmrätt och efterätt. Mums! Så det kan gå!

En solning och en handling på Willys klämde vi in efter det. Ja somnade i solariet och drömde att jag var utomlands och låg i en solstol och lyssnade på musik, men sen vaknade jag så där plötsligt som man bara gör i ett solarium, och varm var jag och musik lyssnade jag, men resten stämde tyvärr inte.

Nu ska jag och Tippan gå ut och gå en timme innan det blir en skön dusch och hopp i-kojs-time! Vad har ni gjort i helgen sötisar? Ba' Bye!

4 kommentarer:

ErikaSH sa...

Det är till att lyxa sej.. =) Å på tisdag blire Brooooken med zoo-bruttorna, najjs! Kramiz

Ida sa...

Vad härligt med en sån där riktig mys- och lyxhelg! Själv har man jobbat och jobbat... :) Men nu är det bara 7 arbetstimmar kvar av de 70 denna vecka bestod av! Sen ledig en vecka! :))
Kramar!

- sa...

Klart man måste vara duktig, annars räknas man inte. Ha ha. Låter hemskt, men så känner jag för mig själv. :)

Vad mycket mys ni har, härligt!

Oj, vad önskar jag mig..? Att ni kommer och käkar lite tårta. :)En ny deo vore ju bra också... Ha ha!

Lena sa...

Åh vad ni myser och åh va duktiga vi var idag på träningen, duktiga Bally & Tc, gosefisar! På lördag är det kalas Tjoho! Måste pröva kläder någon dag också... Puss