17 augusti 2009

4 arbetsdagar kvar...


Lena stökar på i sitt nya hem.

Igår efter våran shoppingrunda åkte jag till Lena för att hjälpa till lite. Hon har nyss flyttat från hus till en liten lägenhet, så ni förstår att hon har mer grejor än plats. Vi stäkade på rätt många timmar med många goa skratt. Vi har inte tråkigt någonstans tror jag! Sen bjöd Lena på sen middag. Tack stumpan!

Hittade både jeans, shorts och badshorts till E och en bikini till mig, med rosa flamingos på, haha! På lördag åker vi ner till Arlanda där vi bor på hotell och på söndag morgon åker vi till sooolen! Lovely!

När jag kom hem idag hade min bästa man grillat kyckling och halloumi och till det gjort sallad och vitlöksbröd till middag. Mumsigt! Nu ska vi fusksola lite så vi får lite grund till resan. Later! Bye Bye!

1 kommentar:

Hannis sa...

Men varför i allsin dar flyttar man från hus TILL liten lägenhet?! :) Härligt med en vecka i solen. Kramis