12 augusti 2009

mitt i veckan...


Min fina TC.

Imorse när jag var till stallet och red så var Maria och Therese där och fixade med sina hästar. Mysigt och trevligt med goa stalltjejer att umgås med i stallet. Malin från jobbet kom också dit för att rida en av hästarna, som hon kanske ska bli medryttare på. Så skoj! Jag red TC bara ett kortare pass med jogging och lagom jobb inför morgondagens hoppning.

Vi är lite underbemannade på jobbet, då tre är på semester, så det blir lite extra att stå i för oss som jobbar. Mycket beställningar och mycket varor att ta hand om. Lite slitigt är det men det går! Tyvärr har jag börjat få ont i halsen, vilket inte bådar gott då vi åker utomlands nästa vecka på söndagen.

Nu efter jobbet har jag fått rå om Lena en stund. Vi käkade och snackade massa skönt strunt. Hoppas vi hinner umgås mera snart, men det är lite svårt att få till ibland med två upptagna girls, haha! Vill man så går det!

Nu väntar jag och doggsen på husseHjärtat som snart kommer hem, för då ska vi ut och gå. Later Bye Bye!

(Tack alla sötisar för fina kommentarer. I love comments!)

2 kommentarer:

Erika Classon sa...

hej sofia !

du har en väldigt fin häst du =)

Nutti sa...

Hej Erika!

Ja visst e han fin, skruttgubben! Kram