25 juli 2009

Tunisien...

Nu längtar jag till sista veckan i augusti, när vi ska åka till underbara Tunisien igen! Vi har varit där flera gånger och gillar resmålet väldigt mycket.
Det är varmt och garanterat sol, härliga sandstränder med otroligt mjuk och finkornig sand. Vattnet är turkost och varmt och maten har varit kalasbra!
Det som också är en fördel är att det tar bara ca 5 timmar att flyga dit och transfern är på ca 20min. Perfekt för oss som bara kan vara borta ca en vecka, pga av våra djur. Skönt för grabbarna också att slippa resa längre tid.

Nä nu lääängtar jag! Hoppas dom här fyra jobbveckorna går fort så vi får åka snart. Bye Bye!

3 kommentarer:

Malin sa...

Vilken trevlig blogg du har. Låter härligt att åka iväg när sommaren i sverige börjar ta slut. Kram Malin

ErikaSH sa...

Det ser inte fel ut det där.. Härhemma lär det väl inte bli nå sol! Jag är sugen på att åka till Mallis o hälsa på Carro, men har inte riktigt råd nu, får se senare om man kan ta en vecka obetald semester! Kram

miss coctail sa...

Åh vad fuskigt, jag följer med! Kramis