28 juli 2009

Diet Dag 1


Ok gott folk nu ska jag börja dieta. Komihåg att det är inget jag rekommenderar att man gör om man inte tänker lägga om sina mat och träningsvanor efteråt. Börjar man återgåt till gamla hjulspår efteråt är det helt lönlöst, för då går du upp alla kg direkt igen. Jag gör det som en kickstart på min viktnedgång, samtidigt som jag börjar röra på mig mer osv.

Nu under semester har vi bara njutit av goda middagar, ätit ute ofta och käkat godis när det har fallit mig in. Jag har dessutom låtit hästen vila, annars rider jag ju 5-6 dagar i veckan och går powerwalk, samt tränar styrketräning på gymet. Nu har allt det där lagts på hyllan ett tag. Jag kan tyvärr inte leva konstant på det viset, för då går jag genast upp i vikt. Så nu är det nya tag som gäller.

Min frukost en 1/2 grapefrukt + 1kopp the. Önska mig lycka till...haha! Visar er till lunch vad jag får äta för smaskigt. Bye Bye!

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Lycka till med dieten! Du är duktig, jag skulle aldrig klara av det.. Kram