28 juli 2009

ätit igen...


Känns ärligt som jag har ätit en hel årsranson idag. Är sjukt mätt och har hamnat i djup paltkåma... Efter min och Idas Leksandsshopping åkte vi till stallet och sen hem för att göra oss iordning för middag ute. Hjärtat, Ida, jag och E mötte upp vänner på Broken Dreams där vi pulat i oss både förrätter, varmrätter och smarriga efterrätter. Man kan lungt säga att det blir bara skönt att börja dieta imorgon.

När vi hade satt i oss mat för ett år framåt vinkade vi av Ida som fortsatte hemåt igen, och tog doggsen på kvällsprommis. Huuur skönt som helst att gå av sig lite. Kolla på bilden och fatta hur sjukt snygg klänning syrran köpte idag. Vi hade liksom shoppat klart, när den här klänningen hånflinar åt oss i ett skyltfönster. Båda utbrister: Kolla den där klänningen med dragkedjor!!!
Äh vi går "bara" in och kikar... Ida provade den och den satt som ett smäck! -Jobbigt va?! Ettusenkronor fattigare och en klänning rikare lämnar Ida butiken. Så det kan gå...

Har haft en helmysig dag med syster och det måste vi göra om snart. Hoppas på att fler systrar i skaran kan vara med då. Nä mina fina läsare nu ska jag försöka orka läsa lite bloggar, sen måste jag sova, för imorgon börjar allvaret med jobb igen. Bye Bye!

Inga kommentarer: