11 juni 2009

pimp my shoe...

Jag gjorde om ett par skor jag köpte igår. Har kollat runt länge efter ett par snygga skor med nitar, men jag har endera hittat skor där jag gillar nitarna, men det har varit fel modell, eller så har dom varit snygga men för dyra. Hittade ett par skor iaf men dom saknade nitar, och jag tycker det är snyggt, så därför köpte jag egna nitar och pimpade lite.
Så här blev resultatet! Vad tycker ni? Funderar på att sätta nitar på häldelen på sidan också, vad tror ni? Ha det! Bye bye!

4 kommentarer:

- sa...

Snyggve! Ännu mera nitar vore nog inte så dumt :) Har tippis matchande halsband undrar jag... :)

Anonym sa...

snyggt ;) var köpte du nitarna?

Ida sa...

HImla skillnad det blir av att göra en sån "enkel" grej! Superfina :)

Nutti sa...

Jag köpte nitarna på Panduro!