15 juni 2009

festivaljobb...


TC efter vårt träningspass.

Det var så himla blött på utebanan idag efter alla dessa regndagar, så vi red i ridhuset trots att det äntligen var uppehåll. Det blev ett dressyrpass med mycket övergångar och på slutet kändes han bra.

På jobbet var det dags för månadens massage, så skönt! Dags att packa upp och göra iordning en ny kampanj denna vecka som måste vara klar på torsdag, för fredag och lördag har vi stängt.

Vårt jobb på Peace & Love festivalen har börjat och vi var till vårt kontor idag och gick igenom lite detaljer. Undra om folk fattar vad mycket jobb det ligger kring en festival, med allt som ska planeras och byggas och stängslas in osv. Handikappramper till scenerna är byggda, staketet är satt på stora delar, scenerna kommer snart osv osv. Kul och spännade att vara med iaf.

Jag och Tippan har varit på en skön promenad nu på kvällen, UTAN regn, och solen tittade till och med fram. Nä nu ska jag hoppa i duschen innan jag ska sova. Bye Bye!

3 kommentarer:

miss coctail sa...

Jag kommer förbi i morgon och säger hej! :) kram

m i l l a h . s e sa...

Det är ju sjukt mkt jobb som "inte syns".

Finns det funktionärer så det räcker nu? Kramis!

ErikaSH sa...

Ja jag fattar inte hur dom får ihop allt runtomkring.. Själv ska jag dricka bärs o ha skitkul!!