10 juni 2009

mätt...


Har nyss kommit hem från Broken Dreams där vår butik och falubutiken samlades för lite samkväm. Vi började med förrätt, sen fortsatte vi med varmrätt och självklart avslutade vi med efterrätt, fast den inte fick plats, what so ever! Gott var det iaf och väldigt trevligt! Varför gör man inte sånt här lite oftare?! Mycke snack blev det och det är jag bra på, haha!

Annar har dagens sysslor gått i ett och jag började i stallet som vanligt. Longerade TC idag för att det skulle gå snabbt och smidigt, eftersom jag hade en tid att passa efteråt, men då glömde jag att man faktiskt inte kan stå och snacka hur länge som helst med dom andra i stallet...

Halv elva hade jag tid på Nova kliniken för frans- och brynfärgning samt vaxning. Det tog som vanligt ca en halvtimme, så när jag var klar tog jag en sväng förbi Kupolen. Har länge kollat på skor med nitar i olika utföranden, men jag har inte hittat några jag blivit kär i, men idag hittade jag ett par snygga skor, utan nitar, så jag köpte nitar på Panduro och utsmyckade skorna själv. Visar bild sen.

Jag och Hjärtat åt lunch tillsammans efter hans skolavslutning som lärare, och sen var vi på Dollarstore och handlade lite strunt. Vi var även in och handlade Harley Davidson-sängkläder som vi ska ha i husvagnen, är man biker så är man, haha!

Klockan tre var det dags för E:s skolavslutning i kyrkan och alla barn var så finklädda, men usch vad kallt och regnigt det var! Nä gott folk, nu ska jag kolla in era bloggar, Facebook och sen sova. Bye Bye!

Inga kommentarer: