10 april 2009

vågen, vikten...


Nu när jag är klar med dieten så måste jag ju väga mig. Kan säga att jag var lite nervös för jag skulle bli besviken om jag gått ner bara 2kg. Pratade med Lotta igår och jag sa att 3kg ändå skulle göra mig nöjd, det var ju trots allt bara fem dagar med diet. Ställde mig på vågen nu på morgonen, och tittade försiktigt neråt. Yes 4,2kg! Ja är nöjd! Nu vill jag bara gå ner dom där 3,8kilona som jag har kvar, enligt mig själv alltså. För gör jag det kan jag ha alla mina kläder i min garderob. Nu är jag peppad! Kram på er

2 kommentarer:

imbra sa...

GRATTIS STUMPAN! Är mäkta imponerad att du lyckades fullfölja dieten. Men iofs vet jag att du är målinriktad, så jag var inte alltför tveksam! Puss och kram

- sa...

Inte illa! Nu är det bara att fortsätta i samma stil. =) Kramis