09 april 2009

dag 5...

Nu är jag klar med min diet. Idag har jag levt på the och en halv grapefrukt till frukost, och till lunch den lilla biffen med grönsallad. Kvällsmat var dom sedvanliga grönsakerna, squash, haricots verts och blomkål. Känns inte som nån stor viktnedgång precis, men jag väger mig iaf imorgon och berättar för er hur det gick.

Skuttade lite hinder med TC på förmiddagen, och hade sällis av Anna och Fresh. Oj, vad han tycker det är roligt så fort det kommer in lite hinder i ridhuset. Lunchade hästarna och åkte hem för lunch.

På jobbet har det varit lite påskstämmning och vi har bjudit kunderna på smågodis i kassan. Det gick ganska bra faktiskt och jag klarade det utan att bli för sugen, haha! När jag slutade åkte jag och Hjärtat och handlade på Willys. Fyllde kyl, frys och skafferi till J som blir hemma själv när vi åker på semester.

Ikväll har jag packat klart och som ni såg hade jag hjälp av Tippan. Det gör lite ont i mattehjärtat när hon så gärna vill följa med och demonstrativt bäddar ner sig i resväskan gång på gång. Skönt att veta att hon får det bra hos sin hundvakt iaf. Nova hämtade dom idag, så hon fick åka till sin hundvakt. Micro ska lämnas hos sin hundvakt imorgon, precis som Tippis.

Nä gott folk nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen, då jag har en hel del att hinna med innan det bär av mot Arlanda. Hörs imorgon. Kram på er

1 kommentar:

josefine sa...

vad du är duktig :D