26 februari 2009

sovmorgon...

Eftersom vi jobbade inatt var det skönt med sovmorgon imorse. Klockan ringde vid halv elva och då var det bara att masa sig upp och göra sig iordning för jobbet. Jag svängde in på Burger King på vägen för att inta lite lunch innan jag började jobba. Ganska rogivande att sitta och kolla på folk medans man äter. Jag hittar alltid på små historier om människor jag betraktar. En liten hobby jag har, haha!

Jag och Tippan tog en sväng till stallet efter jobb och kvällsmat. TC fick vila idag så det var bara stallpyssel och nattning på schemat. Tog tempan på Hobbe som fortfarande är sjuk och har över 40 grader i temp. Undrar vad det kan vara för fel, och om det kan smitta?


Har fått hem mina smycken från Betties galleria. Mina passande små söta guldfärgade handbojor att ha runt halsen.

Ett sött berlockarmband med massor av passande berlocker med strass på. Haha har som vanligt tagit foton med min dåliga mobilkamera, men ni får stå ut, för tydligen glömmer jag alltid att ta med min digitalkamera, men på semestern ska den med iaf. Det lovar jag!

Nu är det bara sova som gäller för jag har två hästar att rida innan jobbet imorgon och en vecka framåt, så det är till att gå upp i ottan om jag ska hinna. Kram på er

Inga kommentarer: