01 februari 2009

grattis till mig...

Idag fyller jag år! Jag har haft en toppenfödelsedag med när och kära. Mamma, Pappa, Ida, Hanna, moster Lotta, Roger, Jocke, O, E, J, har varit här och grattulerat mig. Jag fick så fina Snö smycken från Pappa, Ida, Hanna och Josefine. Rooosa såklart!

Mamma hade bakat en underbart god moccatårta, på beställning från mig. Det är nog den tårtan jag gillar bäst. Flera buketter med tulpaner har jag också fått. Rooosa såklart! Haha! Tror alla vet att jag älskar rosa...

Nu ska jag åka till stallet och ta hand om pållen, så får vi se om Lena dyker upp sen. Kram på er

4 kommentarer:

ErikaSH sa...

Grattis kära Sofia! Hoppas att du haft en bra födelsedag. Kraaam

Ida sa...

Grattis igen! Var så roligt att ses idag, hade så trevligt, och fick så god tårta, mums! :) Många varma födelsedags-kramar!

Stolt Mamma sa...

Grattis från mig och bebben i magen!
Stora bamsekramar!!

miss coctail sa...

Grattis kära kusin!:)