09 januari 2009

Min kära kollega Erika har skaffat en till fransk bulldog. Så nu har Doris fått en "lillasyster" och förstår ni hur ursöt hon är?!

Jag i bilen på väg till jobbet idag.

Här ser ni TC nyklippt och iklädd sitt nya ulltäcke. Sååå fiiin!

Här har jag fyllt mockkärran och TC väntar i spolspiltan.

Jag och Anna red ut på förmiddagen och vädret var alldeles underbart, med tre plusgrader och sol. Vi får nog passa på nu när det fortfarande är snö kvar.

Nu har jag jobbat klart på DM för idag, men jag jobbar där hela helgen. Hade mer än gärna varit helt ledig dock. Inatt jobbar jag på S2, men imorgon kväll är det partiii! Kram på er

2 kommentarer:

ErikaSH sa...

Hallo! Kolla uppe i vänstra hörnet på min blogg och klicka där. Där finns det massa roliga teman och annat att piffa upp bloggen med!
Ha en skön helg! Kram

Ida sa...

Åh så fint täcket är! Roligt med nya grejor till hästarna! Och katterna ;)
Hoppas du får roligt ikväll! Kram