17 januari 2009

arbete & fest...

Erika packar upp varor på kampanjbordet.

Den här veckan har varit helt tokig på jobbet. Vi har nämligen börjat få in alla varor som saknas efter julförsäljningen, och jag lovar det är inte lite. Det fullkomligt väller in pallar med grejor som ska prismärkas och ut i sina hyllor. Dessutom har vi en ny kampanj som börjar i helgen och det tar också en massa extra tid.

Vi har alla slitit och kämpat hela veckan och hann bli klara med kampanjen i tid, men har fortfarande massor av pallar kvar, som vi får fortsättta med på måndag.

Efter jobbet var jag faktiskt väldans trött, men efter lite mat och en skön dusch, så var jag på banan igen och gjorde mig iordning för litte hojfest.

Vi var först bjudna till TC och Mona där vi värmde lite innan vi fortsatte till festen.

Vi hade superskoj redan på förfesten, men det blev inte sämre sen heller. Trevliga människor att snacka massa strunt med, vad mer kan man behöva?! Haha!

Så här såg jag ut för kvällen.

Inatt ska vi jobba på Bolanche och imorgon fyller hjärtat år! Kram på er sötisar

1 kommentar:

Ida sa...

Sötnos! Så långhårig du ser ut! Men kan ju inte ha hunnit växa så mycket sen i julas :) Ses snart hoppas jag, kram!