29 november 2008

på Idas begäran...

...kommer en liten uppdatering om vad som just nu händer i mitt liv. Imorse vaknade jag av att E kom ner och sa att nån ringde från stallet. Min första tanke var då, hästen är sjuk! Det var Eva-Maria som ringde och hon var klok nog att direkt säga att min häst mådde bara bra, men hon behövde ett telefonnummer till den nya tjejen i stallet. Phu!

Eftersom jag ändå var väckt och uppe tog jag och åkte till stallet för att fixa klart allt stallpyssel redan innan jobbet. När jag sen åkte till jobbet var jag förbi vårat bageri/konditori för att köpa bröd med mig till jobbet. Jobbade mellan 10-14 och vi hade Kattens Dag och massor med folk.

Nu har jag och familjen varit på middag hos min svärisar och är bara hem och vänder för att byta om för vaktjobb på Stora Björn med Hela Huset Gungar. Så då vet ni vad jag gör en kväll som denna. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Kattens dag, vad mysigt! :) Otäckt det där när de ringer från stallet.. Det somär så bra med att ha dem hemma, man vet allt som händer! :)
Hoppas jobbkvällen går bra!
Kramar!